10 oktober 2013

the biggest mistake you could ever make is being too afraid to make one

Imorse skrev jag första tenten som sjuksköterskestuderande. Det gick skit, men inte lika skit som jag var förberedd på. För att vara 100 procent säker på att jag inte skulle försova mig imorse hade jag tre olika alarm, på olika ställen i lägenheten. Det har aldrig hänt förr och det var inte riktigt världens bästa sätt att vakna på, men väldigt effektivt dock.

Skoldagen tycktes inte ha något slut idag. Att sitta tre timmar och lyssna på diskussioner om psykoanalyser och dylikt är inte riktigt min grej. Men nu sitter jag äntligen i min soffa och äter choklad i mängder, och ikväll bär det av till Milla där vi ska ha vinkväll. Yay, fun!

Insert random picture here. Denna bild är från förra vintern, när Jonnis hade en antirökkampanj (därav hans fina min).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar