7 mars 2013

You only miss the sun when it starts to snow

jag lånade Jackes glasögon en dag

När man stiger upp samtidigt som jobbande människor (det vill säga Elin och John) och alla man känner är i skolan leder det lätt till att man blir lite uttråkad. Jag tänkte ta en promenad i det fina vädret, men det var lite kallare än vad jag hade trott så det blev ingen lång promenad (ca 500 meter, ehehe). Som tur var så var Julia hemma och läste på tent, så jag kunde åka dit och dricka kaffe, och så blev klockan så pass mycket att det var kaffepaus i FKF, så då kunde jag åka dit och snylta på deras kaffe. Märks det att jag tycker om kaffe?
Nu sitter jag och tittar på då min syster hänger upp tvätt, mycket givande.
Detta måste vara det tråkigaste inlägget jag skrivit hittills, ursäkta mig.

2 kommentarer: