15 februari 2013

Alla hjärtans dag, Vändagen, Valentine's Day

Alla hjärtans dag, eller vändagen, har jag spenderat på soffan med min kära vätedyna på magen. Det är inte lätt att vara kvinna.
När min mage började må lite bättre satte jag mig i bilen och styrde kosan mot Vasa. När jag anlände till den kära staden chillade jag hos Gustav och Simon i sällskap av my brother from another mother. Vi kollade på Family Guy och pratade kärlek, mycket gemytligt.
Sen blev det dags att åka till Högbacken för att byta bil, eftersom min kära syster och hennes kompisar ska åka till Ylitorneo imorgon (och min bil är bäst, ehehehe). John, kära systerns pojkvän, har fixat upp hennes skrothög till bil, så det känns lite säkrare att köra den nu (obs, lite! Haha).
Julia och jag blev rastlösa efter ett besök till allas vårt kära ABC, så vi for till Leipätehdas och chillade en stund. Nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik medan jag försöker att bli trött, vilket inte är det lättaste. Det här med Valentine's day har aldrig riktigt varit min specialitet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar