6 juli 2012

I will tell your story and keep you alive

Jag måste säga att det är ovanligt skönt att vara ofrivilligt ledig i tre veckor. Det har varit sjukdom, läger och ännu mera sjukdom som har gjort att jag inte kunnat jobba. Enda felet med det är att pengarna inte direkt rullar in på kontot. Men då istället har jag fått njuta av sommaren. Fina människor, varmt väder, många grillkvällar, fina kvällar på Strampen med bästa syster och annat trevligt. Nu väntar ännu en ledig vecka tills jag börjar jobba igen, då hoppas jag att pengarna rullar in, för det kommer att behövas. Jag kan ju inte ha pappa att tanka min bil hela tiden heller (trots att det har varit ganska bra, hehe). 

för att avsluta detta intressanta inlägg får ni titta på en extremt vacker bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar