28 februari 2012

I'm bored


Utseénde
1. Vilken ögonfärg har du: gröna
2. hur lång är du: 163,5
3. vilken hårfärg har du: blond in the making
4. långt eller kort hår: mellanlångt
5. piercingar i ansiktet: nej
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: den jag har
7. hur lång skulle du vilja vara: är relativt nöjd med min längd
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: ingen skillnad egentligen
9. vill du ha kort eller långt hår: långt, eller kort
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: inte för tillfället

Senaste du
11. åt: kyckling
12. drack: kaffe!
13. du fick sms av och vad de stod: Julia, "ookåå"
14. du skrev sms till och vad du skrev: Julia, "he väit ja it än, men no närman kvieldin, kanske tenn 7"
15. sa: Hejdå!
16. kramade: pappa
17. kysste: det skulle ni allt bra vilja veta
19. du spydde: förra året
20. du skrattade: för 10 minuter sen

Kärlek
21. är du singel: ja
22. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Simon (om man inte räknar med lågstadiet)
23. gillar du någon just nu: nej
24. är detta ett seriöst förhållande: är inte i ett förhållande
25. vill du vara singel: ja, jag trivs som singel
26. vill du gifta dig: helt klart!
28. vad faller du för hos killar/tjejer? - en härlig personlighet är viktigast
29. vill du ha barn? - någon gång i framtiden
30. hur länge varade ditt senaste förhållande? -det beror på vad man räknar som förhållande
31. ska han/hon vara snygg? -Jaa, det är väl nog ganska viktigt. Men jag tycker att mycket är snyggt, så ribban är inte så hög på den fronten

Övrigt
41. musiksmak: jag är en allätare när det kommer till musik
43. galen eller lugn: beror på mitt humör, men oftast galen
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: ganska ofta
45. dricker du alkohol: Jo
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: underkläder
50. vad tänker du på just nu: att jag vill resa så långt bort här ifrån som möjligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar